Sunday, February 27, 2011

Alter Ego

Here's the truth.
Aku ni seorang perempuan yang ego dia kalah lelaki.
Nak-nak bila dekat orang-orang yang aku dah kategori kan kepada spesial - special.
Tak kurang jugak dekat orang-orang yang tersayang.

Today, I've learnt something.
Humph kalau boleh tiap-tiap hari aku nak cakap macam tu.
When you've been pulling your ego too close to you, you'll become blind.
Heartless.
Blablabla.
Kau akan jadi angkuh sebab kau dah letak ego kau tu dekat tempat paling tinggi sekali.
Paling atas.
Kau sanjung-sanjungkan.

Yeah, that is me.
The ugly side of me.
I couldn't let go my ego.
Only God knows how slut she (my ego) is.
At one time I could turn out to be super annoying and on that time, no one could ever stand me.
As for myself, kadang-kadang rasa macam kena rasuk.
Ego ni dah berkepuk.
Tebal.
Kalah misai tebal pakcik-pakcik otai dalam drama TV.
Dan dah sampai satu tahap, kau akan ungkit kata-kata maaf dari orang.
Sebab kau dah lupa macam mana nak cakap perkataan maaf tu.
Kau ikutkan ego.
Dan kau nak manusia lain yang meminta.
How pathetic?
I know.

For those yang taktau betapa sayangnya aku dekat kau orang,
disebabkan ego bodoh aku,
aku turunkan serendah-rendahnya dan minta maaf dekat kau orang.
SEMUA lah.
Hari ni aku dah clean sikit lepas tengok calar-balar dekat tangan dan badan aku sendiri.
The new scars of beast.
And I would like to say, I'M SORRY.
If I've ever hurt you.